Žüriiliige MARIN SILD

Ja siit ta tuleb, meie teine žüriiliige Marin Sild läbi enda sõnade....


Kuidas sattusite moemaailma? Millest kõik algas? 
Tõsine moehuvi sai alguse, kui olin 15aastane ja osalesin varemilmunud noorteajakirja "Stiina" muutumismängus. Sellest ajast mõistsin, millega ma tahan ennast tulevikus siduda. Gümnaasiumi-aegadel võtsin osa kooli moeshowdest, edaspidi osalesin nii Supernooval kui Erki moeshowdel. Põhilisse moekeerisesse sattusingi just moedisaini õpingute ajal Eesti Kunstiakadeemias.

Kas ja mida hõbedast leidub Teie garderoobis?
Minu garderoobi kuulub üks hõbedane kristallkingake.

Milline ajastu Teid vaimustab? Miks? 
Mind vaimustavad kõik ajastud just oma veidruste ja omapära poolest. Eelkõige aga tänapäev, sest praegune hetk on justkui kõikide ajastuste kogum. Loomeprotsessi ei kammitse üks kindel stiil, vaid loob katsetusteks avara mängumaa. Kui heita pilk sajandeid tagasi, siis vaieldamatult lummab mind 18. sajandi kõrgaeg: pöörane Rokokoo, kus soengud kaldusid kõrgustesse ja kleidid laiustesse. Ma armastan selle ajastu värvigammat, mustristiili, mööblit ja eelkõige selle ajastuga kaanevat naiivsust.

Millist huvitavat fakti enamik teist ei tea?
Arvan, et enamik ei tea minust kuigi palju. Mind paelub näiteks salapärane müstiline teispoolsus, olen hääletanud läbi Euroopa ja kirjutanud sahtlisse laulusõnu.


Tema emotsioonid võivad muutuda välkkiirusel. Hetkeemotsiooni tabas kõige paremini lugu, mille replay nuppu vajutab Marin hetkel kõige tihedamini:

Särav isiksus, kes vaatab 13. jaanuaril juba žüriitoolilt Hõbetraageldus 2012 finaalüritust!
Tema töödega saate tutvuda: http://marinsild.edicypages.com/