Žüriiliige TANEL VEENRE

Hõbetraageldus 2012 on lähenemas ning aeg on tõmmata saladuseloor meie žüriikoosseisult!

Esimesena, meie viieliikmelisest žüriist, tuvustame Teile Eesti moemaastikul tuntud ning tunnustatud moeloojat Tanel Veenret, keda iseloomustavad kõige paremini tema enda sõnad...


Kuidas sattusite moemaailma? Millest kõik algas?
Esimesed katsetused saigi tehtud kooli moeshow'del. Siis sai võidetud rida moekonkursse - alguses olid IN konkursid ja siis Supernoovad. Paralleelselt hakkasin pildistama moeseeriaid ja kirjutama artikleid ajakirjadele.
 
Kas ja mida hõbedast leidub Teie garderoobis?
Mul on hõbedaga oma lugu, sest tegelen ju ehete loomisega. Nii sulatan, joodan ja vormin ma hõbedat pea igapäevaselt. Hõbe on hea materjal, põhjamaine ja öiselt jahe.
Kuna riiete osas olen ma üsna ükskõikne, siis ainsad hõbedased esemed ongi paar lihtsat hõbedast sõrmust.
 
Milline ajastu Teid vaimustab? Miks?
Mulle meeldib tänane oma kõikelubavuses. Keegi ei keela mul rännata nii ajas kui ruumis - ja unistajana ma seda võimalust ka kasutan - kuid maandun ma lõpuks ikkagi tänases.

Millist huvitavat fakti enamik teist ei tea?
Et ma õppisin muusikakoolis klassikalist kitarri... et ma kogun antiikset portselani ja kõvakübaraid... et mulle maitsevad kummikommid... et minu kasside nimed on Nero ja Karamell.
 
Lõpetuseks üks hetkeemotsioonist inspireeritud muusikapala koos jää, hämaruse ja igatsusega...
 
 
Veel huvitavat ja inspireerivat leiab Tanel Veenre kohta: