Osaleja AMALIE SILLAT


Meie järgmine osaleja on Amalie Sillat:


Iseloomusta enda kollektsiooni sõnaga, mille algustäht on "A".
Esimene sõna mis tuleb meelde on adamantine ehk järeleandmatu, teemant.
Mul on alati väga palju sõnu, kuid minu eesnime esitähega sõna leida... polegi nii kerge. 

Kas ja mida hõbedast leidub Su garderoobis? 
Hetkel pole minu riidekapis midgi hõbedast. Kunagi ostsin playbacki jaoks hõbedased liibukad, mis nägid jalas ikka väga seksikad ja hurmantsed välja. Peaksin nad välja otsima... 

Mida kannaksid reisil Kuule? Miks just sellist kostüümi?
Reisil Kuule, woa. Oleks see ka reaalselt võimalik. Mõtlen üsna tihti, et kas äkki ka teistel planeetidel on elu? Aga Kuul kannaksin ma midagi mugavat, must suur t-särk kirjaga Out of space since 1995, kõrge värvliga kõige sossumad teksad, mu kullakallid tanksaapad ning kindlasti mu mantel. Suur roheline sall oleks ka mõnus. Kui nüüd reaalsuseses tõesti on võimalik minna, siis peaksin vist selga suruma hõbedase skafandri, et ellu jääda. 

Milline ajastu Sind vaimustab? Miks? 
Ma armastan baroki-renessanssi-rokokoo-rocknroll (60ndad eriti Suurbritannias) ajastuid. Tegelikkuses vaimustab mind ükskõik mis ajastu... kõik on nii omamoodi ja erilised. Ise tahaksin elada 60ndate Suurbritannias... See oleks väga vägev! 

Millise moekunstniku töövari sooviksid olla? Miks? 
Kindlasti oleksin tahtnud olla Coco Chaneli töövari, tema iseloom, tema teosed, klassikalisus, uudsus... Alexander McQueen on teine valik, sest teadagi on tema loodud rõivad kõige pompöössemad, kõige suurejoonelisemad, imelikumad. Kannaksin meeleldi tema disainitud riideid. Vivienne Westoodi töövari tahaksin olla tema hulljulguse, pungilike teoste, iseloomu ja äkilisuse pärast. Siis tahaksin olla töövari Rootsi moelooja Gudrun Sjodenile, tema värvilised teosed ja eesmärk teha igas vanuses ja suuruses naistele riideid. Muidugi tahaksin olla töövari ka Anna Sui`le, kes loob niiiiii kauneid ning nooruslikke rõivaid. Mul tuleks neid nimesid veel ja veel... Kuid ma jääksingi neid loendama, sest imelisi moeloojaid, keda tahaksin kõrvalt jälgida, on väga palju. 

Mis on see, mida keegi Sinust siiani ei tea?
Kui ma hetkel selle asja siia kirjutaksin, siis... Teaks sellest ju kõik? 

Laul, mis iseloomustab meeleolu...

 

Jääme huviga ootama, millise show Amalie meile lavalaudadel esitab...