Tauri Västrik


Nüüd on Teie ees Tauri Västrik, keda juba mõne nädala pärast näeme Rakveres kollektsiooniga "XO".


1. Miks oled otsustanud end siduda moemaailmaga?

Raske on leida seda kindlat vastust,et miks. Moe- ja tekstiilialaga olen küll kokku puutunud vähem kui kaks aastat, kuid kui nüüd järele mõelda, siis ilmselt huvi on alguse saanud lapsepõlvest, kui emaga alati väikese poisina butiigipoodides kaasas käisin ja kaltsuhunnikutes sobrasin. Ilmselt kartsin varem olla otsustusvõimeline ja luua endale kindlaid eesmärke, mida täitma hakata. Alles gümnaasiumi lõpus avastasin, et olen takerdunud mõttesse „ma ei oska“ ja otsustasin luua oma esimese kollektsiooni.

2. Kust ammutad inspiratsiooni?

Mul ei ole kunagi olnud mingeid kindlaid inspiratsiooniallikaid. Mulle meeldib küll Westwoodi, Palillo, Guerra looming ja eks nad ka viimasel ajal mingil moel on mõjutanud loomingut, kuid põhilised mõjutused tulevad elust enesest-hetke emotsioonidest, maitsekalt riietatud inimestest, kes sulle tänaval vastu kõnnivad jne jne.

3. Mis on Sinu parim lõõgastumisviis? 

Parimateks lõõgastumisviisideks on kodu, kus perega olla või lähedastega mõni stiiliõhtu korraldamine koos filmi, veini ja hunniku rämpstoiduga.

4. Milline on Sinu unistuste reisi sihtpunkt?

See on selline küsimus, millele ma esimese reageeringuga vastata ei oskaks ja ega ka mitte praegu. McQueeni moeateljeesse tahaks reisida.

5. Kuidas iseloomustad oma igapäevastiili?

Kontrastne, tume või väga värviline. Vähem masstoodangut, rohkem second-hand riideid.