Annika Tamme

Järgmisena on Teie ees Annika Tamme, kelle kollektsiooni "Maailm maailmade vahel" näeme juba 13.aprillil Rakveres!


1. Miks oled otsustanud end siduda moemaailmaga?

See otsus tuli esimest korda 5ndas klassis, kui osalesin kooli moeshowl ja siis oli see minu jaoks lihtsalt järjekordne üritus, kust osa võtta (aktivist nagu ma olen/olin). Sellest ajast alates on disainimine midagi, millest võin natukeseks eemal olla, aga kui pole nii pool aastat õmmelnud, tekib alati suur tahtmine midagi teha.

2. Kust ammutad inspiratsiooni? 

Maailmast enda ümber. Ma pole kunagi istunud maha ja hakanud inspiratsiooni otsima. Tavaliselt ideed tulevad iseenesest ja neid sundida ei saa.... vähemalt mina ei oska.

3. Mis on Sinu parim lõõgastumisviis? 

Magamine või reisimine.

4. Milline on Sinu unistuste reisi sihtpunkt? 

Jaapan

5. Kuidas iseloomustad oma igapäevastiili? 

 Kannan tavaliselt kontrastseid toone... kõige tihemini must-valget. Samuti ei suuda ma kanda ebamugavaid riideid. Talvel olen tuntud oma tanksaabaste poolest, millel tavaliselt on värvilised paelad.