Getter Neetar!


Järgmisena vastab küsimustele: GETTER NEETAR.
Aprillis näeb Rakvere spordihalli poodiumil tema kollektsiooni ''O Sole Mio''.

Miks oled otsustanud end siduda moemaailmaga?

Mind lihtsalt väga võlub terve õmblemise protsess. Isegi harutamine on tore. Moemaailm lihtsalt käib õmblemisega käsikäes.



Kust ammutad inspiratsiooni?

Inspiratsioon tuleb kõigest, mis on mu ümber - loodusest ja ilmast, sõpradest ja teistest huvitavatest inimestest, vahel ka lihtsalt "lambist".



Mis on Sinu parim lõõgastumisviis?

Magamine. Sellest tunnen hetkel ka vist kõige rohkem puudust... Teine lemmiktegevus on õmblemine - mulle meeldib üksinda istuda oma toas ja sellega tegeleda. Kui õmblen, siis unustan kõik muu.



Milline on Sinu salajane meiginipp?

Salajane meiginipp las jääda ikka saladuseks, kuid juuste harjamiseks soovitan soojalt bambusest juukseharja. See vähendab juustes staatilist elektrit.



Kuidas iseloomustad oma igapäevastiili?

Mulle on öeldud, et olen kui peen boheem - mulle meeldib kanda elegantseid rõivaid kombineerituna armsate boheemlaslike detailidega. Rõhku panen pigem üksikutele pisiasjadele nii, et üldmulje oleks tagasihoidlikum. Lemmikud rõivaesemed on kindlasti kleidid ja seelikud.