BIRGIT KOOL!


Teie ees kaunis BIRGIT KOOL.
Hõbetraageldusel astub noor neiu üles oma uue kollektsiooniga ''Balance''.



Miks oled otsustanud end siduda moemaailmaga? 

Tegelikult astusin moemaailma just tänu Hõbetraageldusele aastal 2010, kui mõtlesin, et miks mitte proovida ja vaadata, mis saab. Nüüdseks olen valmis teinud 7 kollektsiooni. Miks just moemaailm? Kuna see annab vabaduse mul väljendada enda ideid ja tundeid.



Kust ammutad inspiratsiooni? 

Loodusest, inimestest, teistest riietest, internetist ehk elust enesest :)

Mis on Sinu parim lõõgastumisviis? 

Muidugi oleks selleks mingi reis, aga kui pole võimalik reisida, siis kodus olles - õmblemine, või minu teine suur hobi - tantsimine.

Milline on Sinu salajane meiginipp? 

Minu käitumise ja väljanägemise määrab ikka enamasti see, kui palju ma maganud olen :D 

Kuidas iseloomustad oma igapäevastiili? 

Lihtne, kuid samas mitte nii lihtne, et samastuda kõigiga. Proovin olla omanäoline ning kanda võimalikult palju värve :)