Žüriiliige ŽENJA FOKIN

Teise tutvustusega sel aastal toome Teieni meie neljanda žüriiliikme... üllatus!üllatus! ...Ženja Fokin:

Photo by Marin Sild
  
Kuidas sattusite moemaailma? Millest kõik algas?
Olin valel ajal vales kohas ;) Kõik algas sellest, kui sain põngerjana tuulata õmblusvabriku "Virulase" ruumides.

Kas ja mida hõbedast leidub Teie garderoobis?
Loodan, et me nüüd patja ei nuta, kuid hõbedane ei kuulu mu lemmik värvigamma juurde, kuid väike hõbeniit kangas või metalne läige materjalil teeb tulemi alati põnevamaks.

Milline ajastu Teid vaimustab? Miks?
Süda peksleb alati ajaloo rütmis, raskem on ära tuua lemmikute-lemmikut, sest pigem inspireerib minevik tervikuna. Vaimustus satub peale, kui saan kanda riideid, kus ajal on oma lugu.

Millist huvitavat fakti enamik teist ei tea?
See, et ma olen pärit tsemendipealinnast (Kundast)! Hetkel olen hommikune terrorist, sest äratan inimesi igal hommikul raadios Star FM.

Tunnen hingesugulust Duracelli jänesega, seega pühendusega lisan selle:


Ning oma loome tegevuses innustab mind Super Alisa, slaavilikku šarmiga:


Pidage kinni oma uusaasta lubadustest ning loodetavasti oli nende seas ka soov külastada Hõbetraageldust! Ootame Teid kõiki 13. jaanuaril Kalevi halli algusega 18:00 vaatama suurejoonelist showd. 
Üllatusi jagub nii osalejatele kui ka publikule! 
Sissepääsu tagab 2€!
Jääge ikka stiilseteks ja olge kohal juba üheksa päeva pärast!