Osaleja ANNE-MARI MAIBACH

Uuel aastal uue hooga! Tutvume uue osalejaga - teie ees: Anne-Mari Maibach!



Iseloomusta enda kollektsiooni sõnaga, mille algustäht on "A".
Armastus  

Kas ja mida hõbedast leidub Su garderoobis?
Hõbedasi ehteid-sõrmuseid, kõrvarõngaid ja kaelakeesid. Muidugi ka üleni hõbedane kleit ja kingad. Samas enamasti on mul küüned hõbedaseks lakitud. 

Mida kannaksid reisil Kuule? Miks just sellist kostüümi?
Kannaksin midagi väga erilist, musti retuuse ja hõbedast ümmargust seelikut ja musta hõbedase pitsiga topi. Just sellepärast, et olla sellel hetkel eriline. 

Milline ajastu Sind vaimustab? Miks? 
Üldiselt barokki ajastu, kuna mulle meeldivad maani kleidid ja suursugused riided.  

Millise moekunstniku töövari sooviksid olla? Miks? 
Kindlasti Alexander Mqueeni või Chaneli. Kui Eestist, siis Aldo Järvesaare. Nende tööd sooviksin jälgida just seetõttu, kuna teevad väga huvitavaid asju. Kõik tulid moemaailma oma ideega, mis jäi mulle kohe silma ja hakkas väga meeldima. 

Mis on see, mida keegi Sinust siiani ei tea? 
Et mulle meeldib kell 06.00 hommikul jooksmas käia ja ma joonistaksin koguaeg, kui ma vähegi saaksin.  

Kui palusime tal end läbi muusika kirjeldada, tõi ta näiteks just järgneva loo:


Palju huvitavat Anne-Mari kohta võite lugeda: www.maibachhh.blogspot.com


2012. aasta Hõbetraageldus on juba silmapiiril. Iga uue osaleja tutvustusega põnevus aina kasvab! Olge meie tegemistega kursis, sest tulemas on veelgi ägedaid tutvustusi ja üllatusi!
Ja muidugi, kõigile moehuvilistele:
Teguderohket ja ilusat uut aastat!
HT korraldajad