Osaleja LINDA-LIIS TANNI

Rakveret esindab Linda-Liis Tanni:


Iseloomusta enda kollektsiooni sõnaga, mille algustäht on "L".
Lihtne. 

Kas ja mida hõbedast leidub Su garderoobis?
Riietest pole mul midagi hõbedat. Ehteid on mul muidu küll ja huvitavaid hõbedast asju leidub seal ka. 

Mida kannaksid reisil Kuule? Miks just sellist kostüümi?
Ma arvan, et mulle meeldiks kanda mingit teistsugust skafandrit. Skafander on hea, kuna see hoiab mind ka elus, aga on lihtsalt väga huvitav asi. Ma disainiksin endale meeldiva skafandri.

Milline ajastu Sind vaimustab? Miks?
Hetkel meeldivad mulle kõik vintage ja retro riided ning muud armsad esemed, niiet mineviku huvitavamad kohad (18.saj, 60-,70-,80-ndad jne) on minu arvates väga vaimustavad.

Millise moekunstniku töövari sooviksid olla? Miks?
Ausalt öeldes ei ole ma neisse eriti süvenenud, aga siiamaani meeldib mulle kõige rohkem Alexander McQueen.

Mis on see, mida keegi Sinust siiani ei tea?
Ma pole oma multikate ja eriti Disney vaimustusest üle saanud.

Linda-Liisi muusikamaitsega saab tutvuda, kuulates järgnevat lugu:



Amusing, isn't it?