LAURA VIIA võistleb Hõbetraageldusel kollektsiooniga "Wings are made to fly"






Riideese, milleta ma elada ei suuda on...
Konkreetset riideeset pole milleta ma elada ei suuda, aga 70% riietest moodustavad mu riidekapist kleidid.


Oma moeostud soetan...
...internetipoodidest. Lemmik on Romwe :)


Läbi aegade kõige tarbetum moeost on...
... minu jaoks värvilised sokid, sest ma ei kanna neid mitte kunagi.


Kõige enam inspireerib mind...
...loodus. Mulle näib, et inimesed samastuvad loomade ja lindudega. Neid vaadates tekib lennukaid mõtteid, tahe ehtida, sättida.


Lisaks disainile, tegelen ka...
...tantsimise ja laulmisega.


20 aasta pärast näen end...
...disainerina.


Kuulsus, kellega väga sooviks kohtuda on...
...Jean Paul Gaultier.


Minu praeguse hetke lemmiklugu on...
...Die Antwoord - Fatty Boom Boom