KEIA LAHT ja BRITTA PÕLDMA toovad lavale kollektsiooni "Feel the wonder"

Keia




Riideese, milleta ma elada ei suuda on...
...KLEIDID! Mul võib olla sadu, lausa tuhandeid kleite. Endiselt pole neid kunagi piisavalt.


Oma moeostud soetan...
...igalt poolt. Enam jaolt massimoe rõivapoodidest, internetist ja kaltsukatest. 



Läbi aegade kõige tarbetum moeost on...
...ülisuured kõrvarõngad, mille ostsin lihtsalt põhjusel, et mul oleks olemas nii suured kõrvarõngad. Pole neid kordagi kasutanud ja ilmselt ei kasutagi. 


Kõige enam inspireerib mind...
...tantsimine, muusika ja õnnelikud inimesed. Naeratus näol tehtud tegevused omavad tihti kõige paremat tulemust. Nähes õnnelikku inimest tahad lihtsalt midagi teha, millel oleks sama tulemus. 


Lisaks disainile, tegelen ka...
...tantsimise, koreograafia, maalimise, laulmise ja joonistamisega. Aeg ajalt on ka suur spordilembus. Ma olen inimene, kes kiirelt vaimustub asjadest ja katsetab tihti kõik järele, mis kõrvalt vaadates mind vaimustab. 


20 aasta pärast näen end...
...õnneliku emana, kes töötab arstina. Tantsib, maalib, õmbleb ja disainib endale ja teistele riideid. Kõik hobid, mis on praegu võiks jääda ka siis. Leian rõõmu pisiasjadest, ning jagan seda ka teistega. 


Kuulsus, kellega väga sooviks kohtuda on...
...Arvo Pärt, ta lihtsalt on mees, kes tundub nii hea südamega, ning ta on kõvasti elus vaeva näinud. Usun, et tal oleks nii mõndagi tarka öelda, kuidas õigem miskit asja teha.


Minu praeguse hetke lemmiklugu on...
...Traffic - Für Elise.








Britta





Riideese, milleta ma elada ei suuda on...
...Kuna ma tüdinen suhteliselt kiiresti ja vajan vaheldust, siis pole mul sellist riiet, milleta ma ei suudaks kohe üldse elada. Muidugi ei saa väita, et lemmikumaid esemeid poleks, ikka on. Samas jällegi on sõrmused need, eriti suured ja massiivsed, millest ei saa kunagi isu täis.


Oma moeostud soetan...
...igalt poolt, kust midagi silma paistab ning sobitub minu isiksusega, samuti kaltsukad jne.



Läbi aegade kõige tarbetum moeost on...
Vanasti sai seda viga palju tehtud, nii seisavad mul paljud riided ja ehted tühjalt, paljud olen lihtsalt ära andnud. Midagi kindlat ei tule kohe pähe.


Kõige enam inspireerib mind...
...kindlasti minu perekond  ja sõbrad. Kunst. Samuti inimesed, kes julgevad teistest erineda. 


Lisaks disainile, tegelen ka...
Kooli kõrvalt käin tööl ning püüan ka trenni jõuda, tegelen ka tihedalt kunstiga. Kauges tulevikus on veel mitmed huvitavad projektid ja ideed mõttes.


20 aasta pärast näen end...
...elurõõmsa ja tööka naisena, kes tegeleb endale meelepärase tööga ning omab maja koos väikese perega. Sinna kuulub veel palju reisimist ja maailma avastamist, ehk isegi välismaal mõnda aega elamist. Kindlasti disain ja kunst on mu elus ka siis tähtsal kohal. 


Kuulsus, kellega väga sooviks kohtuda on...
...mõni aktiivne ja südamlik inimene, kes suudab oma olekuga inspireerida. Otsustusvõimetu nagu ma olen, siis ei suuda ma ühtegi kindlat nime öelda.


Minu praeguse hetke lemmiklugu on...
...Lemmikut pole . Samas Beyoncél on võrratu hääl,  siis Colbie Caillat ja Birdy on ka väga kuulatavad.