BRITTA TALVING


Ja meie kolmas austatud žüriiliige:
BRITTA TALVING!



HUVI MOE VASTU...

... on mul olnud maast madalast, kuid otseselt olen sellega seotud alates aastast 2010, mil õnnestus minna Tiina Talumehe juurde assistendiks. Üsna varsti pärast seda hakkasin aga tegelema hoopis stilistikaga ning alustasin tööd Anne & Stiili tollase moetoimetaja Ester Kannelmäe assistendina. Praeguseks on minust saanud üks sealsetest moetoimetajest, lisaks sellele teen vabakutselise stilisti tööd. Eelmisel aastal proovisin esimest korda kätt ka telestilistika valdkonnas (teleseriaal Romet & Julia) ning põnevaid projekte pakub mulle ka koostöö Loomeinkubaatoriga. Vahvate koostööprojektideni on viinud mind ka minu blogi (www.brittatalving.com), mida olen pidanud alates aastast 2006. Tänu sellele olen näiteks väisanud Riia moenädalat, puutunud mitmel korral otseselt kokku meie põhjanaabrite imelise disainimaailmaga ning teinud stilistikat Ivo Nikkolole.

MOOD ON MINU JAOKS...

... nii töö kui hobi, kuid see on ka looming, esteetika, innovatsioon, turundus, äri. See maailm on karm eelkõige just konkurentsi mõttes, seega peab moevallas tegutseja olema osav ja nutikas kõiges, mis eespool nimetatud. Moemaailma teatav pealiskaudsus on mõneti lummav ja samas ka kohati raskesti talutav - nende kahe vahel olev harmoonia tuleb ise leida või luua ning nii saabki sellest kokkuvõttes nauding. Ja kui moemaailm teinekord ära väsitab, leian vaheldust kirjandusklassikat sirvides, end mõne võõra kultuuriruumiga kurssi viies või füüsikamaailma imelisi avastusi uurides... et siis hiljem jälle moe juurde naasta.