Meie finalist KATI KASK


Järgnevaks nooreks moeloojaks, keda Teile tutvustame on Kati Kask. Peagi näeme Rakveres tema kollektsiooni nimega  "Toy Soldiers".


Miks oled otsustanud end siduda moemaailmaga?

Disaineriks saamine on olnud minu kauaaegseks unistuseks. Ja kui unistus
võib ka reaalselt täituda, siis miks mitte sellele ise kaasa aidata. Ma ei mäleta,
et oleksin kunagi tahtnud saada lauljaks või printsessiks, nagu teised väikesed
tüdrukud- ikka alati rõivadisaineriks. Mul on plaanis pärast kõrgkooli lõpetamist
enda väike moemaja asutada. Ma tahan, et tulevikus igal hommikul tööle minnes,
oleks mul sära silmis ka ehk 30 aastat seda sama teed käies.Tunnen, et selline
elukutse on valik, mille tegemist ma iialgi ei kahetseks.

Kust ammutad inspiratsiooni?

Inspiratsiooni saab kõikjalt- linnapildilt, muusikast, elust enesest. Tavaliselt aga
tekivad kõige paremad ideed voodis lamades, siis peab keset ööd ikka paberi ja
pliiatsi kätte haarama ja oma nägemuse üles kritseldama. Ka kool on hea koht,
kus tihti muude tegemiste keskel mõni hea idee pähe torkab.

Mis on Sinu parim lõõgastumisviis?

Trenn, trenn, trenn! Olen terve elu tantsimisega tegelenud ja sellest on jäänud
külge liikumisepisik. Kui on pingelised ajad, siis üritan ikka päevas korra
spordiklubi külastada. Mõnus füüsiline koormus on parim lõõgastus. Samuti
meeldib mulle pingete maandamiseks kokata.

Milline on Sinu salajane meiginipp?

Ega midagi salajast vist ei olegi. Võib-olla pole nii levinud suhkruga näokoorimine,
mida ikka vahest teen, et näonahk kena ja värske püsiks.

Kuidas iseloomustad oma igapäevastiili?

Kuna olen tantsuõpetaja ning väga tihe trennikülastaja on igapäevaselt mu
pidevaks kaaslaselt spordikott. Seepärast eelistan kanda mugavaid ja pigem
sportlikke riideid (sweatpantsid ja uggid ning mõnus pusa). Eelistan kanda
hästi värvilisi riideid, ka talvel, kui enamus Eestlasi kõik oma pruunid ja mustad
riideesemed kapist välja on otsinud. Kui tekib võimalus ilma spordikotita kodust
lahkuda, panen meelsasti selga midagi väga naiselikku- minikleit, sukad või ilusa
mustriga sukapüksid ja kõrge kontsaga kingad.