Mattis Meekler

13. aprillil Rakveres tuleb Teie ette Mattis Meekler kollektsiooniga "Siluett".


Miks oled otsustanud end siduda moemaailmaga?

Olen otsustanud ennast siduda moemaailmaga, sest selles moemaailmas ei ole kunagi ei igav ega rutiinne, moemaailm pakub palju väljakutseid ja põnevust.

Kust ammutad inspiratsiooni?

Inspiratsioon tuleb peamiselt muusikast ja tänavapildist, loomulikult aitab ka kaasa tumblr ja blogid.

Mis on Sinu parim lõõgastumisviis?

Minu parim lõõgastumisviis on magamine, niipalju kui mul võimalik on, siis ma üritan võimalikult palju magada, see aitab kõik stressi ja pinged unustada ja lihtsalt puhata.

Milline on Sinu unistuste reisi sihtpunkt?

Minu unistuste reisi sihtpunktiks on Prantsusmaa / Pariis.

Kuidas iseloomustad oma igapäevastiili ?

Minu igapäevastiil on väga lihtne ja mugav. Mulle meeldib kanda riideid, milles tunnen ennast mugavalt, kuid kui on mõni tähtsam päev, siis meeldib riietega mängida.