Osalejad LIIS LANG, MAE LANG, ANDRA RAJASALU

Meie ette on jõudnud järgmine osaleja. Pamparamparaaaa.... seekord on tegemist disainerite tiimiga! Saage tuttavaks: Liis Lang, Mae Lang ning Andra Rajasalu!

ANDRA

LIIS

MAE
Iseloomusta enda kollektsiooni sõnaga, mille algustäht "L"/"M"/"A".
Liis: Loominguline
Mae:
Müstiline
Andra:
Abstraktne 

Kas ja mida hõbedast leidub Su garderoobis?
Liis: Üks vana koolinäidendi
miniseelik.
Mae: 2010. aasta Moekese kostüüm.
Andra: Kingad 

Mida kannaksid reisil Kuule? Miks just sellist kostüümi?
Liis: Midagi mugavat ja valget.

Mae: Ei oska öelda kindlalt, mida kannaksin, aga ma arvan et midagi, milles end hästi ja ilusana tunneksin. 
Andra: Punast skafandrit, sest punane on ilus värv.

Milline ajastu Sind vaimustab? Miks?
Liis: 1960-1980-dad. Vaimustab see muusika, mida siis loodi. Moe poolest meeldib kesk-aeg.

Mae: Tänapäev, sest praegu on väga palju erinevaid stiile.
Andra: 1940-dad. Sest siis sai mood uue suuna.

Millise moekunstniku töövari sooviksid olla? Miks?
Liis: Calvin Klein, kuna olen ta loomingut juba aastaid jumaldanud ning tema stiil on just see, mis on mulle südamelähedane.

Mae: Alessandro Dell'Acqua, kuna tema stiil meeldib mulle kõige enam.
Andra: Liisi Eesmaa, kuna mulle meeldib ta looming.


Mis on see, mida keegi Sinust siiani ei tea?
Liis: Vaevalt ma seda isegi veel tean.

Mae: Sellist asja, mida mitte keegi ei teaks mul polegi. 
Andra: Mulle meeldib saalihoki.

Milline muusikapala iseloomustab kõige paremini Sind või Sinu hetkeemotsiooni?



Liis
 
Mae


Andra


Kell tiksub armutult ning Hõbetraagelduseni on jäänud loetud päevad! Püsige meie uudistega kursis ja muidugi olge reedel Kalevi Hallis kohal!